duminică, 16 noiembrie 2014

Victor Ponta îşi recunoaşte ÎNFRÂNGEREA: "L-am felicitat pe domnul Klaus Iohannis".

REZULTATE EXIT-POLL ALEGERI PREZIDENŢIALE 2014. Potrivit rezultatelor exit poll-urilor prezentate de principalele institute de sondare a opiniei publice, care au centralizat datele colectate până la 21.00, candidatul PSD, Victor Ponta, a obținut între 48,5 și 50,9% , în timp ce contracandidatul său, Klaus Iohannis, a obținut între 49,1 și 51,5%. Victor Ponta a declarat, după ora 23.00, că l-a sunat pe contracandidatul său pentru a-l felicita.
UPDATE 23.00. "Vreau să le mulțumesc tututor românilor care au venit la vot, vreau să spun că poporul are întotdeauna dreptate, l-am sunat pe dl Iohannis, l-am felicitat. Ne vom face datoria față de țară, îmi doresc să înțelegem că suntem o țară democrată. Așa cum eu accept rezultatul, să accepte și cei care protestează", a declarat Victor Ponta.
UPDATE 22.25. Datele Exit Poll de la ora 21.00
Victor Ponta - 49%
Klaus Iohannis - 51%
Update 22.10. Klaus Iohannis a postat pe Facebook că "În această noapte, datorită vouă, începe o altfel de Românie. România pe care ne-o dorim nu este nici una a conflictului, nici una a răzbunării. Votul și cuvântul vostru au pus temelia ei. Haideți ca prima cărămidă pe care o așezăm pe acest edificiu să fie una trainică! Votul nostru a fost și rămâne unul pentru rațiune, pentru dialog și responsabilitate. Avem ocazia de a-l demonstra și în fapte!"

Niciun comentariu: